Порівняно з іншими автомобільними марками, Mazda6 є відносно новим автомобілем. Перший її екземпляр було випущено з конвеєра у 2002 році. Мазда626, що прийшла на зміну, «шістка» була запропонована в кузові седан, ліфтбек і універсал. Причиною заміни індексу стало кардинальне оновлення іміджу.
Замість пересічного сімейного авто споживач отримав спортивно налаштований автомобіль. Не залишивши нічого від своєї попередниці, зовні авто стало схожим на Xedos 9. Традиційний невеликий рестайлінг автомобіль пережив у 2005. Головною відмінністю стали затемнені фари головного світла та задні ліхтарі. Зазнали змін решітка радіатора та бампери. На версіях Sport, що випускалися для ринків США, Японії, Австралії, Великобританії, встановлювалися 17-дюймові легкосплавні диски і аеродинамічний обвіс. Для американського споживача Mazda6 відрізнялася не тільки зовнішнім виглядом, але і розмірами. Колісна база була збільшена на 64 мм.
Перші покоління 'шістки', крім привабливого зовнішнього вигляду, отримали непогану та внутрішню начинку. Навіть базові моделі йшли з двозонним клімат-контролем, системою стабілізації, функцією CF-Net, яка об'єднала на кермі керування бортовим комп'ютером, автомагнітолою та температурним режимом салону. Зміни зачепили і силові агрегати автомобіля, які стали оснащуватися алюмінієвими блоками і ланцюговим приводом ГРМ. Базовим став двигун об'ємом 1,8 л і потужністю 120 л.с. Також встановлювалися мотори об'ємом 2,0, 2,3 та 3 літри потужністю 141, 166, 222 к.с., відповідно. Не обійшлося і без дволітрового турбодизеля потужністю 136 л.
Справжній фурор справив випуск автомобілів третього покоління завдяки надмірному просуванню в оформленні інтер'єру. Плавні лінії виштампування кузова зорово збільшують майже п'ятиметрову його довжину. Примружена світлодіодна оптика в поєднанні з хромованим підведенням величезної радіаторної решітки і великими легкосплавними 19-ти дюймовими дисками вказують на оригінальний спортивний стиль автомобіля, що навіть стоїть без руху. Незважаючи на те, що ціна рестайлінгової Мазди зросла, автомобіль не втратив своєї популярності.
Незважаючи на надійність японського автопрому, Mazda 6 періодично потребує уваги автомеханіків. Крім планового ТО, може знадобитися заміна елементів кермового керування та ходовий - позначається стан вітчизняних доріг. Використання палива низької якості та таких же моторних масел, технічних рідин може спричинити дорогий ремонт двигуна або коробки передач.
В Україні купити запчастини для Mazda 6 можна у спеціалізованих магазинах або замовити через інтернет, де їх вартість може бути на порядок нижча. Великий вибір оригінальних запчастин для Mazda 6 пропонує інтернет-магазин компанії TOKO GROUP (Україна) - TOKO.ua, де можна купити та високоякісні аналоги за вигідною ціною. Електронний каталог сайту пропонує наступні оригінальні запчастини до Mazda 6:
На сайті можна купити не тільки запчастини для Mazda 6 (Мазда) 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2013, 2014 випуску для модифікацій GG, GH, GJ, але й розхідники за доступною ціною. Ціни на запчастини для Mazda6 у нас вигідно відрізняються від більшості конкурентів.