2022-02-21

Чому пробиває котушки запалення?

Запуск двигуна відбувається завдяки узгодженим діям багатьох елементів. Вони генерують іскру, проводять струм, запускають двигун. У центрі механізму знаходиться котушка запалення, яка виконує роль перетворення напруги.

Конструкція котушки запалювання та принципи її роботи.

Коли ключ запалюється, блок ЕБУ посилає команду котушці. Відбувається замикання мережі. Низька напруга від акумулятора подається товстою мідною обмоткою з меншою кількістю витків. Вона називається первинна. Утворюється магнітне поле, створюється висока напруга. Воно потрапляє на вторинну обмотку із тонкого багатовиткового дроту. Струм відправляє імпульс свічкам запалювання. Електроди створюють іскру та запалюють паливо. Машина готова, для водія процедура триває секунду часу.

Чому пробиває котушки запалення? - Зображення 1

 Котушка запалення - маленький трансформатор, який розташований на верхній частині двигуна.

Складається з:

  • Двох корпусів. Є циліндром з кришкою, виведенням контактів з первинної обмотки;

  • Ізоляції. Є між кожним елементом;

  • Первинної, вторинної обмотки. Мідний дріт різного перерізу та кількості витків;

  • Сердечник. Набір тонких листів заліза;

  • Клеми. З'єднують котушку з акумуляторною батареєю;

  • Скоби кріплення. Служать для фіксації двигуна.

Цей елемент не є універсальним для всіх типів двигунів. Виробники знаходять нові рішення для скорочення запчастин та спрощення обслуговування автомобіля.

Поділяються на такі види:

  1. Класичний. Простий, примітивний механізм. Раніше використовувалися під час виробництва транспортних засобів.

  2. індивідуальні. Принципи роботи такі самі, як у класичних. Бувають двох типів: стрижневі та контактні.

  3. Двовивідні. Схема, як у попередніх. Відрізняється кількістю виходів із обмоток. Виробляють іскру одночасно у парі свічок.

Відмінності ще мають речовину, якою заповнені простори бобін запалювання. Спочатку їх наповнювали трансформаторним маслом, для запобігання перегріву. На зміну прийшов найпопулярніший сухий варіант. Допускається комбінування двох варіантів на один.

Чому пробиває котушка та симптоми несправності.

Котушка ламається, як будь-яка деталь автомобіля. Причини несправності: коротке замикання; низький заряд акумулятора; механічна поломка; зіпсовані контакти. Впливає зношування свічок, збільшеного зазору. Вони вимагають більшої напруги, ніж надходить. Іскра не з'являється. Струм повертається назад, знаходить вихід у слабких місцях, пробиває котушку.

Нові автомобілі комплектуються котушками для кожної свічки окремо. Розташовуються на кришці клапанів, одягаються прямо на свічки. Така схема чревата перегрівом. Пропадає потреба використання високовольтних проводів запалювання, які в інших конструкціях беруть він весь удар.

Зауважити, що виникла проблема із запаленням не складно. Вона дуже активно демонструють себе певною симптоматикою:

Чи не заводиться машина;

  • Троїння двигуна;

  • Пропуски у запаленні;

  • Поява Check engine на панелі приладів.

Вважати, скинути помилку можна самостійно, купивши спеціальний пристрій. Встановити на телефон програмне забезпечення, що приєднається по блютуз або WiFi. Отриманий код дасть зрозуміти, що вийшло з ладу. Скидання помилки не допомагає вирішити проблему. Ремонт довірте технічним фахівцям.

Як перевірити котушку на пробій

Виявлення пробою котушки варто почати з візуального огляду. Перевірити видимі елементи пошкодження. Переконається у цілісності, відсутності деформації високовольтних дротів. Виміряти заряд акумулятора. Оглянути кришку клапанів. Приступити до виміру опору. Для цього знадобиться спеціальний прилад омметр. Буде корисним мультиметр. Він продзвонить електричні з'єднання, клеми, з'єднувачі з електричним блоком керування. Для перевірки самого ЕБУ потрібний осцилограф. Показує команду, яка вирушає на котушку. Це сигнал прямокутного імпульсу, яким електроніка автомобіля створює стрибок струму спочатку до первинної, та був вторинної обмотці, через електромагнітну індукцію. Щоб переконатися в роботі деталі, потрібен ще один прилад, що вимірює високу напругу до 35000V.

Тестер може знайтись у кожному будинку, а складніші перевірки виконуються на СТО. У більшості сучасних машин після заміни або ремонту необхідної запчастини помилка пропадає сама. Якщо ні – його можна скинути на станції.

Вибирайте для свого автомобіля якісні нові запчастини. Вони виправдають очікування та будуть надійно служити не один рік.

Продано
Ціна: 715 грн
Потрібно вибрати авто!
В наявності 4 шт.
Видача/відправка 20.04 (Сб) з 11:00
Продано
Ціна: 946 грн
Потрібно вибрати авто!
В наявності 2 шт.
Видача/відправка 22.04 (Пн) з 11:00
Icon
Не можете знайти деталь?
Надішліть нам VIN-запит
VIN - унікальний код транспортного засобу, що складається з 17 знаків, який дозволяє отримати оригінальний номер будь-якої запчастини встановленої на Ваш автомобіль виробником. VIN-код вказаний в техпаспорті
Продано
Ціна: 971 грн
Потрібно вибрати авто!
В наявності 1 шт.
Видача/відправка Завтра з 13:00
Продано
Ціна: 1154 грн
Потрібно вибрати авто!
В наявності 4 шт.
Видача/відправка 22.04 (Пн) з 11:00
Потрібна допомога експерта?
Ми у Вашому мессенджері
Продано
Ціна: 1185 грн
Потрібно вибрати авто!
В наявності 2 шт.
Видача/відправка 22.04 (Пн) з 11:00
необходимое количество 4
Катушка зажигания включ. штепсельная вилка свечи зажигания
Количество полюсов 3
Продано
Ціна: 1338 грн
Потрібно вибрати авто!
В наявності 1 шт.
Видача/відправка 20.04 (Сб) з 11:00
Продано
Ціна: 1368 грн
Потрібно вибрати авто!
В наявності 3 шт.
Видача/відправка Завтра з 12:30
Продано
Ціна: 1700 грн
Потрібно вибрати авто!
В наявності 1 шт.
Видача/відправка 22.04 (Пн) з 11:00
Продано
Ціна: 1910 грн
Потрібно вибрати авто!
В наявності 6 шт.
Видача/відправка 20.04 (Сб) з 11:00
Продано
Ціна: 1915 грн
Потрібно вибрати авто!
В наявності 1 шт.
Видача/відправка Завтра з 11:30
Продано
Ціна: 2340 грн
Потрібно вибрати авто!
В наявності 1 шт.
Видача/відправка 22.04 (Пн) з 11:00
Продано
Ціна: 2533 грн
Потрібно вибрати авто!
В наявності 1 шт.
Видача/відправка 22.04 (Пн) з 11:00